Заходи проти дискримінації в закдаді

                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

 

                                                    Директор школи                         С.М.Бондар

 

 

      

План заходів  

 щодо попередження  випадків дискримінації

 серед учасників освітнього процесу

на 2020-2021 навчальний рік

 

з/п

Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконан

ня

Відповідальни
Діагностичний етап
1 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах вересень Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

2 Діагностування рівня напруженості, тривоги в учнівських колективах:

-спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

-опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

-психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

-соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

-визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Класні керівники, класоводи, практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

Інформаційно-профілактичні заходи
1 Антидискримінаційне наповнення шкільної програми (навчальні предмети «Захист Вітчизни», «Трудове навчання», «Біологія»)
2 Засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників на тему «Система роботи з профілактики правопорушень дітей і підлітків на основі гуманізації сучасної школи» МО класоводів і класних керівників грудень ЗД ВР

Лузан О.П.

3 Ознайомлення всіх учасників освітнього процесу із правилами поведінки в закладі Учасники овітнього процесу вересень Класоводи і класні керівники
4 Заходи в тематичного Дня  «Жінок у науці» Усі категорії учасників освітнього процесу Класоводи і класні керівники, педагог-організатор, практичний психолог школи
5 Вивчення законодавчих документів, практик протидії дискримінації Педагогічний колектив Упродож року ЗД ВР

Лузан О.П.

6 Контроль за станом реалізації заходів із запобігання  проявам дискримінації Нарада при директорі Грудень,

травень

ЗД ВР

Лузан О.П.

7 Контроль за станом дотримання правил поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти, дотримання етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини Нарада при директорі Листопад ЗД ВР

Лузан О.П.

8 Мотивувати учителів до проходження модулів щодо запобігання дискримінації у закладі
Створення безпечного освітнього середовища
1 Створення безпечного фізичного простору: заходи з адаптації будівлі та приміщень для забезпечення можливості ними користуватись усім учасникам освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості; постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв, безпечний доступ до мережі Інтернет тощо) 1-11 класи Упродовж року Адміністрація закладу, педагогічні працівники, технічий персонал закладу
2 Створення безпечного емоційно-психологічне середовища: розвиток в учасників освітнього процесу соціально-емоційної грамотності, толерантності, прийняття різноманітності, вмінню співпрацювати, навичок ненасильницької комунікації тощо Усі учасники освітнього процесу Упродовж року Адміністрація закладу, практичний психолог, класоводи і класні керівники
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків 1-4 класи Упродовж року Класоводи
2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, виховних годин, тенінгових занять тощо 1-11 класи Упродовж року Класоводи і класні керівники
3 Робота відеозалу. Перегляд відеостічок і соціальних роликів відповідної тематики 5-11 класи Упродовж року Учителі інформатики, класоводи і класні керівники
4 Робота психологічного старт-апу «Вчинковий потенціал старшокласників» 9-ті класи Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

5 Вживання фемінітивів у повсякденному мовленні учаниками освітнього процесу 1-11 класи Упродовж року Учасники освітнього процесу
6 Проведення заходів в рамках «Тижня недискримінації»

-робота інтерактивного стенду «Літературні осиденьки»(недискримінаційної тематики);

-виставки татусів, які приділили час вихованню дітей;

-робота стенду «Це теж зробила вона»;

-робота стенду «Герої-діти»(діти з особливими потребами);

-робота спеціальної фотозони з недискримінаційним контентом «Янголи в дії»

1-11 класи Грудень Класоводи і класні керівники, практичний психолог школи Благодарова Ю.С.,

педагог-організатор

7 Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Дитячих мрій та добрих справ» 1-11 класи Грудень Педагог-організатор, класоводи і класні керівники
8 Гуторки недискримінаційного спрямування щодо  кольору шкіри, національності, майнового і сімейного стану, гендерної приналежності,

релігійних та інших переконань, віку, інвалідності, етнічного походження, місця проживання, мови, раси, соціального походження, громадяства, політичних переконань.

 

1-11 класи Упродовж року Педагог-організатор
Психологічний супровід
1 Діагностика стану психологічного клімату класу 1-11 класи Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

2 Спостереження під час освітнього процесу і в позаурочний час 1-11 класи Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

3 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 класи Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

4 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 класи Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

Робота з батьками
1 Інформаційна робота через інтернет-сторінки 1-11 класи Упродовж року ЗД ВР
Лузан О.П.
2 Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу і дискримінації  в учнівському середовищі» 1-11 класи Упродовж року Класоводи, класні керівники
3 Заняття з елементами тренінгу «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті?» За запитом Упродовж року Практичний психолог школи

Благодарова Ю.С.

4 Педагогічна скарбничка «Поради батькам щодо зменшення ризиків проявів булінгу та кібербулінгу, дискримінації для своєї дитини» Упродовж року ЗД ВР

Лузан О.П.

Робота з територіальними органами Національної поліції
1 Залучення працівників органів територіальної поліції до проведення роз’яснювальної роботи з питань протидії булінгу і дискримінації в учнівському колективі За запитом

1-11 класи

Упродовж року ЗД ВР

Лузан О.П.

2 Вчасне інформування органів поліції про факт виявлення булінгу по відношенню до учасника освітнього процесу За запитом

1-11 класи

Упродовж року ЗД ВР

Лузан О.П.

Робота зі Службою у справах дітей
1 Залучення працівників Служби у справах дітей до проведення роз’яснювальної роботи з питань протидії булінгу і дискримінації  в учнівському колективі За запитом

1-11 класи

Упродовж року ЗД ВР

Лузан О.П.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *