Електронна адреса закладу для подання документів
Затверджено
педагогічною радою Конотопського ліцею № 9
від 23.12.2024 № 6
План підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Конотопського ліцею № 9 на 2025 рік
| Заклад, де планується підвищення кваліфікації | Теми курсів за вибором | Кількість педагогічних працівників, які замовили курси |
| Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти | Компетентнісний підхід у викладанні інтегрованого курсу «Мистецтво» | 1 |
| Маніпуляція як комунікативна стратегія в педагогічному процесу: феномени, механізми та захист | 2 | |
| Освітні інструменти сучасного педагога під час змішаного та дистанційного навчання в умовах воєнного стану | 2 | |
| Створення сучасного освітнього середовища на уроках української мови та літератури за Концепцією «Нова українська школа» | 1 | |
| Командна взаємодія в інклюзивному середовищі | 4 | |
| Безпека інформаційно-цифрового освітнього середовища | 1 | |
| Медіаграмотність та інформаційна безпека | 2 | |
| Розвиток психологічної стійкості учасників освітнього процесу у воєнний та повоєнний період | 3 | |
| Навчальні технології активної та діяльнісної взаємодії з учнями в освітньому процесі Нової української школи | 2 | |
| Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання | 5 | |
| Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу: шляхи підтримки | 3 | |
| Створення інклюзивного освітнього середовища засобами соціальної комунікації | 2 | |
| Психологічне відновлення учасників освітнього процесу: цілі, завдання, інструменти | 1 | |
| Інтерактивні методи та практики в освітньому процесі | 1 | |
| Механізм надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі | 1 | |
| Організація асистентом вчителя/вихователя інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектру | 1 | |
| Використання штучного інтелекту для формування ключових компетентностей здобувачів овіти при викладанні математики, фізики, астрономії | 1 | |
| Діджиталізація навчальних предметів (інтегрованих курсів) громадянської та історичної освітньої галузі/освітньої галузі «Суспільствознавство» | 1 | |
| Психологічна підтримка та допомога педагогам у воєнний та повоєнний періоди: профілактика синдрому хронічної втоми та розвиток внутрішніх резервів | 4 | |
| Компетентісний підхід до організації сучасного уроку : формування tech skils та soft skils здобувачів освіти | 1 | |
| Навчання іноземної мови у новому контексті | 1 | |
| STEM- освіта: руйнування стереотипів та креативне навчання | 1 | |
| STEM як інструмент реалізації концепції Нової української школи: науково-дослідна та експериментальна робота з пріоритетних напрямів інноваційної освітньої діяльності | 1 | |
| Дитина з небажаною поведінкою в сучасному освітньому просторі | 1 | |
| Компетентнісне навчання учнів початкової школи за інтегрованим курсом «Я досліджую світ» | 1 | |
| Віддалене навчання іноземної мови для закладів загальної середньої освіти | 2 | |
| Безпечне освітнє середовище для дітей з інтелектуальними труднощами | 1 |








